Număr de cilindri | 6 |
Cifra octanică | 95 |
Alezaj | 95 |
Lungimea cursei | 89,0 mm |
Cilindree | 2.995 cm³ |
Putere (kW) | 250 kW |
Putere (CP) | 340 CP |
Interval de turație la putere maximă | 5.300 – 6.400 1/min |
Turatia maxima a motorului | 6.500 1/min |
Cuplu max. | 450 Nm |
Interval de turație la cuplu maxim | 1.340 – 5.300 1/min |
Putere maximă pe litru (kW/l) | 84,00 kW/l |
Putere maximă pe litru (CP/l) | 114,00 PS/l |
Viteză maximă | 245 km/h |
Accelerație 0 - 60 mph | 5,9 s |
Accelerație 0 - 60 mph cu pachetul Sport Chrono | 5,6 s |
Accelerație 0 - 100 km/h | 6,2 s |
Accelerație 0 - 100 km/h cu pachetul Sport Chrono | 5,9 s |
Accelerație 0 - 160 km/h | 14,1 s |
Accelerație 0 - 160 km/h cu pachetul Sport Chrono | 13,8 s |
Accelerație 0 - 200 km/h | 24,2 s |
Accelerație 0 - 200 km/h cu pachetul Sport Chrono | 23,9 s |
Accelerație în treapta de viteză (80-120km/h) (50-75 mph) | 4,1 s |
1/4 mile | 14,4 s |
1/4 mile cu pachetul Sport Chrono | 14,2 s |
Garda la sol a componentelor sensibile la apă (suspensie din oțel) | 500 mm |
Garda la sol a componentelor sensibile la apă (suspensie pneumatică, garda la sol la rulare în off-road) | 530 mm |
Unghi de pantă, fata/spate (suspensie din otel) | 25,2 – 22,1 ° |
Unghi maxim de rampă (suspensie din otel) | 18,7 ° |
Unghi maxim de rampă suspensie pneumatică (cel mai înalt nivel) | 21,3 ° |
Garda la sol maximă (suspensie din oțel) | 210 mm |
Garda la sol maximă (suspensie pneumatică, nivel normal) | 190 mm |
Garda la sol maximă (suspensie pneumatică, off-road) | 245 mm |
Lungime | 4.918 mm |
Lățime | 1.983 mm |
Lățime (cu oglinzi) | 2.194 mm |
Înălțime | 1.696 mm |
Ampatament | 2.895 mm |
Greutate neîncărcată (DIN) | 1.985 kg |
Greutate neîncărcată (EU) | 2.060 kg |
Greutatea brută admisă Permissible gross weight | 2.830 kg |
Încărcătură maximă? Maximum load | 845 kg |
Sarcina maximă de remorcare (frânată) | 3,500 kg |
Sarcina maximă de remorcare (nefrânată) | 750 kg |
Sarcina maximă admisă pe acoperiș cu sistemul de transport pe acoperiș Porsche | 100 kg |
Volumul portbagajului, spate | 656 l |
Volumul portbagajului deschis (până la marginea superioară a scaunelor din spate) | 772 l |
Cel mai mare volum al portbagajului (în spatele scaunelor din față, până la acoperiș) | 1.708 l |
Consum scăzut | 17,8 – 16,5 l/100 km |
Consum mediu | 12,4 – 11,6 l/100 km |
Consum ridicat | 10,7 – 10,1 l/100 km |
Consum foarte ridicat | 12,1 – 11,5 l/100 km |
Consum mixt | 12,5 – 11,7 l/100 km |
Emisii CO2 mixte (WLTP) | 283 - 266 g/km |
Consum de combustibil în regim urban | 11,5 – 11,2 l/100 km |
Consum de combustibil în regim extra-urban | 8,2 – 8,1 l/100 km |
Consum de combustibil mixt | 9,4 – 9,2 l/100 km |
Emisii CO2 mixte | 215 - 210 g/km |
Emisii NOx | 11,6 mg/km |
Cayenne Platinum Edition este rezultatul pasiunii pure: o compoziție specială de caracteristici de design atent selectate și configurații preferate de clienți.
Cayenne Platinum Edition strălucește cu ornamentele sale pentru geamuri laterale de culoare neagră (finisaj lucios). În combinație cu țevile de eșapament sport de culoare neagră, acestea subliniază caracterul sportiv.
Cayenne Platinum Edition oferă detalii frumoase și exclusiviste pentru acest model, care impresionează garantat - cum ar fi incrustațiile din grilajele de admisie a aerului, numele „Porsche” alături de numele modelului inscripționate în spate, în platină (lucioasă), și apărătoarea pragului ușii din față gravată cu inscripția „Platinum Edition”.
Exteriorul Cayenne Platinum Edition arată sofisticat, dar sportiv. Roțile RS Spyder Design de 21 de inci vopsite în platină (silk gloss) sunt deosebit de atrăgătoare. Farurile principale, cu LED-uri, ce includ Porsche Dynamic Light System (PDLS), cu interiorul lor 3D, conferă mașinii sport un aspect impresionant pe timpul zilei și oferă o vizibilitate bună pe timp de noapte.
Găsiți-vă inspirația – cu propriul dvs. Cayenne Platinum Edition. În doar câțiva pași, puteți adăuga modelului note personale.
Următorul capitol
* Date determinate în conformitate cu metoda de măsurare impusă de lege. De la 1 septembrie 2017, anumite mașini noi au fost omologate în conformitate cu Procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP), o procedură de testare mai realistă pentru măsurarea consumului de combustibil/electricitate și a emisiilor de CO₂. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP a înlocuit Noul ciclu european de conducere (NEDC). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul de combustibil/electricitate și valorile emisiilor de CO₂ determinate în conformitate cu WLTP vor fi, în multe cazuri, mai mari decât cele determinate în conformitate cu NEDC. Acest lucru poate duce la modificări corespunzătoare în impozitarea vehiculelor începând cu 1 septembrie 2018. Puteți găsi mai multe informații despre diferența dintre WLTP și NEDC pe www.porsche.com/wltp.
În prezent, suntem în continuare obligați să furnizăm valorile NEDC, indiferent de tipul de proces de omologare utilizat. Raportarea suplimentară a valorilor WLTP este voluntară până la utilizarea lor obligatorie. În ceea ce privește mașinile noi (care sunt omologate în conformitate cu WLTP), valorile NEDC vor fi, prin urmare, derivate din valorile WLTP în perioada de tranziție. În măsura în care valorile NEDC sunt date ca intervale, acestea nu se referă la o singură mașină individuală și nu fac parte din ofertă. Acestea sunt concepute exclusiv ca un mijloc de comparare a diferitelor tipuri de vehicule. Caracteristicile și accesoriile suplimentare (dispozitive, formate de anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, cum ar fi greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica și, pe lângă condițiile meteorologice și de trafic, precum și manevrarea individuală, pot afecta consumul de combustibil/electricitate, Emisiile de CO₂ și valorile de performanță ale unei mașini.
** Informații importante despre modelele Porsche complet electrice pot fi găsite aici.