Numar de cilindri | 6 |
Alezaj | 84,5 mm |
Cursa motor | 86,0 mm |
Cilindree | 2.894 cm³ |
Putere (kW) | 260 kW |
Putere (CP) | 353 PS |
Putere maxima RPM | 5.400 - 6.700 r/min |
Viteza maxima motor | 6.800 r/min |
Cuplu maxim | 500 Nm |
Plaja RPM cuplu maxim | 1.900 - 4.800 r/min |
Viteza maxima | 272 km/h |
Acceleratie 0 - 60 km/h | 5,0 s |
Acceleratie 0 - 60 km/h cu Pachet Sport Chrono | 4,8 s |
Acceleratie 0 - 100 km/h | 5,3 s |
Acceleratie 0 - 100 km/h cu Pachet Sport Chrono | 5,1 s |
Acceleratie 0 - 160 km/h | 12,4 s |
Acceleratie 0 - 160 km/h cu Pachet Sport Chrono | 12,1 s |
Acceleratie 0 - 200 km/h | 20,1 s |
Acceleratie 0 - 200 km/h cu Pachet Sport Chrono | 19,8 s |
Acceleratie in viteza (80-120 km/h) | 3,4 s |
1/4 mila | 13,7 |
1/4 mila cu Pachet Sport Chrono | 13,5 |
Garda la sol (suspensie pneumatica, nivel normal) | 132 mm |
Lungime | 5.052 mm |
Latime | 1.937 mm |
Latime (fara oglinzi rabatate) | 2.165 mm |
Inaltime | 1.423 mm |
Ampatament | 2.950 mm |
Raza de rotire | 11,9 m |
Greutate fara incarcare (DIN) | 1.885 kg |
Greutate fara incarcare (EU) | 1.960 kg |
Greutate totala maxima permisa | 2.505 kg |
Capacitate maxima | 620 kg |
Greutate maxima de incarcare pe plafon cu sistemul |
75 kg |
Capacitate portbagaj (pana la marginea superioara a scaunelor din spate) | 494 l |
Capacitatea cea mai mare a portbagajului (in spatele scaunelor din fata, pana la plafon) | 1.328 l |
Rezervor combustibil | 75 l |
Consmum urban | 16,1 - 15,2 l/100 km |
Consum suburban | 10,8 - 9,8 l/100 km |
Consum extra urban | 9,0 - 8,2 l/100 km |
Consum autostrada | 9,6 - 8,7 l/100 km |
Consum combinat | 10,5 - 9,6 l/100 km |
Emisii CO2 scazut (WLTP) | 365,0 - 345,0 g/km |
Emisii CO2 mediu (WLTP) | 245,0 - 223,0 g/km |
Emisii CO2 ridicat (WLTP) | 205,0 - 187,0 g/km |
Emisii CO2 foarte ridicat (WLTP) | 218,0 - 197,0 g/km |
Emisii CO2 combinat (WLTP) | 239,0 - 219,0 g/km |
PDK | de la 113.581,93 EUR Pretul include TVA |
Numar de cilindri | 6 |
Alezaj | 84,5 mm |
Cursa motor | 86,0 mm |
Cilindree | 2.894 cm³ |
Putere (kW) | 260 kW |
Putere (CP) | 353 PS |
Putere maxima RPM | 5.400 - 6.700 r/min |
Viteza maxima motor | 6.800 r/min |
Cuplu maxim | 500 Nm |
Plaja RPM cuplu maxim | 1.900 - 4.800 r/min |
Putere maxima / l (kW/l) | 89,0 kW/l |
Putere maxima pe litru (CP/l) | 121,0 PS/l |
Viteza maxima | 270 km/h |
Acceleratie 0 - 60 km/h | 4,7 s |
Acceleratie 0 - 60 km/h cu Pachet Sport Chrono | 4,5 s |
Acceleratie 0 - 100 km/h | 5,0 s |
Acceleratie 0 - 100 km/h cu Pachet Sport Chrono | 4,8 s |
Acceleratie 0 - 160 km/h | 12,2 s |
Acceleratie 0 - 160 km/h cu Pachet Sport Chrono | 11,9 s |
Acceleratie 0 - 200 km/h | 20,3 s |
Acceleratie 0 - 200 km/h cu Pachet Sport Chrono | 20,0 s |
Acceleratie in viteza (80-120 km/h) | 3,5 s |
1/4 mila | 13,5 |
1/4 mila cu Pachet Sport Chrono | 13,3 |
Garda la sol (suspensie pneumatica, nivel normal) | 132 mm |
Lungime | 5.052 mm |
Latime | 1.937 mm |
Latime (fara oglinzi rabatate) | 2.165 mm |
Inaltime | 1.423 mm |
Ampatament | 2.950 mm |
Raza de rotire | 11,9 m |
Greutate fara incarcare (DIN) | 1.920 kg |
Greutate fara incarcare (EU) | 1.995 kg |
Greutate totala maxima permisa | 2.540 kg |
Capacitate maxima | 620 kg |
Greutate maxima de incarcare pe plafon cu sistemul |
75 kg |
Capacitate portbagaj (pana la marginea superioara a scaunelor din spate) | 494 l |
Capacitatea cea mai mare a portbagajului (in spatele scaunelor din fata, pana la plafon) | 1.328 l |
Rezervor combustibil | 75 l |
Consmum urban | 17,0 - 16,1 l/100 km |
Consum suburban | 11,4 - 10,3 l/100 km |
Consum extra urban | 9,6 - 8,6 l/100 km |
Consum autostrada | 10,1 - 9,1 l/100 km |
Consum combinat | 11,2 - 10,1 l/100 km |
Emisii CO2 scazut (WLTP) | 385,0 - 366,0 g/km |
Emisii CO2 mediu (WLTP) | 259,0 - 234,0 g/km |
Emisii CO2 ridicat (WLTP) | 218,0 - 195,0 g/km |
Emisii CO2 foarte ridicat (WLTP) | 230,0 - 205,0 g/km |
Emisii CO2 combinat (WLTP) | 253,0 - 230,0 g/km |
PDK | de la 117.668,39 EUR Pretul include TVA |
Numar de cilindri | 8 |
Alezaj | 86,0 mm |
Cursa motor | 86,0 mm |
Cilindree | 3.996 cm³ |
Putere (kW) | 382 kW |
Putere (CP) | 519 PS |
Cuplu maxim RPM | 6.000 r/min |
Viteza maxima motor | 6.800 r/min |
Cuplu maxim | 770 Nm |
Plaja RPM cuplu maxim | 2.330 - 4.000 r/min |
Putere motor electric (kW) | 140 kW |
Putere motor electric (CP) | 190 PS |
Cuplu motor electric | 450 Nm |
Putere mixta (kW) | 500 kW |
Putere mixta (CP) | 680 PS |
Cuplu mixt | 930 Nm |
Putere maxima / l (kW/l) | 95,0 kW/l |
Putere maxima pe litru (CP/l) | 129,0 PS/l |
Viteza maxima | 315 km/h |
Acceleratie 0 - 60 km/h cu Pachet Sport Chrono | 3,0 s |
Acceleratie 0 - 100 km/h cu Pachet Sport Chrono | 3,2 s |
Acceleratie 0 - 160 km/h cu Pachet Sport Chrono | 7,3 s |
Acceleratie 0 - 200 km/h cu Pachet Sport Chrono | 11,3 s |
Acceleratie in viteza (80-120 km/h) cu Pachet Sport Chrono | 2,0 s |
1/4 mila cu Pachet Sport Chrono | 11,3 |
Consumption weighted (PHEV model range) | 1,7 - 1,2 l/100 km |
Emisii CO2 combinat (WLTP) | 38,0 - 26,0 g/km |
Consum electric combinat (ponderat) (gama de modele) | 29,9 - 27,5 kWh/100 km |
PDK | de la 198.230,20 EUR Pretul include TVA |
Panamera este pentru cei care folosesc libertatea pentru a-și urma instinctele. Care se exprimă prin felul în care călătoresc, nu doar prin destinație. Care iau decizii pe baza propriilor dorințe și nu pe ceea ce cred alții. Am construit această mașină sport exact pentru acești oameni.
Panamera – conturul și proporțiile sunt inconfundabil Porsche. Atletic, bine conturat și proporții puternice. Ampatamentul lung, consolă mai scurtă în față și consolă mai lungă în spate oferă deja dinamism vizual. Sculptura proeminentă a profilului lateral creează talia obișnuită Porsche și senzația de lejeritate.
Toate modelele Panamera sunt echipate cu noua suspensie pneumatică adaptivă, inclusiv Porsche Active Suspension Management (PASM).
Modelele Panamera combină dinamica de condus sportivă și un nivel ridicat de confort la volan. Combinația perfect coordonată dintre un sistem de propulsie de înaltă performanță, Porsche Doppelkupplung (PDK) și șasiu asigură o performanță impresionantă.
Motorul cu ardere internă din Panamera Turbo E-Hybrid este un motor V8 bi-turbo de 4.0 litri nou dezvoltat, cu o putere maximă de >> TBA << (>> TBA <<). În colaborare cu motorul electric, acest lucru duce la o putere de sistem de >> TBA << (>> TBA <<). Motoarele V8 reprezintă o putere excepțională, cuplu ridicat, funcționare lină și un sunet caracteristic.
Neobișnuit într-un salon de lux, standard într-un autoturism sportiv: cutia de viteze Porsche Doppelkupplung (PDK) cu 8 trepte și mod automat, cu posibilitate de operare manuală prin padelele de pe volan. Schimbările precise ale treptelor se fac în milisecunde fără nicio întrerupere sesizabilă a puterii.
Cu excepția modelului Panamera cu tracțiune spate, toate modelele sunt echipate cu Porsche Traction Management (PTM): un sistem activ de tracțiune integrală cu ambreiaj multicilindric variabil electronic, controlat pe bază de hărți, diferențial automat de frânare (ABD) și reglare anti-alunecare (ASR).
Direcția roților din spate îmbunătățește performanța și adecvarea pentru utilizarea zilnică în aceeași măsură. La viteze reduse, raza de întoarcere este redusă, agilitatea este sporită, iar parcarea devine semnificativ mai ușoară. La viteze mai mari, stabilitatea în conducere este crescută. Rezultatul: o manevrabilitate și siguranță în conducere sporite în utilizarea de zi cu zi.
Distanța parcursă, planificarea rutei, starea de încărcare și multe altele: funcțiile Porsche Connect pentru o experiență de conducere relaxantă.