911_turbo_50y_side
911 Turbo 50 Years
de la 281.940,75 EUR Pretul include TVA
Consum combinat: 12,5 – 12,3 l/100 km, Emisii CO2 combinat (WLTP)*: 283 – 278 g/km
2.7s
Acceleratie 0 - 100 km/h cu Pachet Sport Chrono
478kW / 650CP
Putere (kW)/Putere (CP)
330km/h
Viteza maxima
911-turbo-50-back
Legenda 911 Turbo
Pionier în tehnologie și operă de artă atemporală: 911 Turbo a adăugat o nouă dimensiune filozofiei de design „forma urmează funcția” și a dat naștere unei legende care continuă să ne fascineze și astăzi.
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
911 RSR Turbo.

La începutul anilor 1970, motoarele turbo erau considerate imposibil de stăpânit în afara pistelor de curse. Totuși, Porsche a stabilit noi standarde tehnice cu modelul-concept 911 RSR Turbo prezentat la IAA în 1973, impresionând prin design-ul său fără compromisuri.

The 911 Turbo “No. 1”.

Aproape un an mai târziu, sora lui Ferry Porsche, Louise Piëch, a primit un cadou foarte special cu ocazia celei de-a 70-a aniversări: primul Turbo, legendarul Porsche 911 Turbo „No. 1”. Pe atunci, acesta avea caroseria îngustă a modelului 911 Carrera și un motor de 2.7 litri.

911 Turbo (930).

Premiera modelului 911 Turbo cu motor de 3.0 litri, cu câteva săptămâni mai târziu, la Salonul Auto de la Paris din 1974, a generat o reacție și mai mare. Modelul 930 a devenit sinonim cu cea mai rapidă mașină sport de stradă a vremii și, totodată, cu cea mai exclusivistă și extraordinară modalitate de a conduce un 911.

Designul iconic Turbo.

911 Turbo și-a demonstrat puterea încă de la început, chiar și când era staționar. Aripa din spate, inspirată de o „coadă de balenă”, a devenit o caracteristică emblematică a acestei mașini sport. Caroseria lățită a făcut loc pentru roți mai late și un șasiu turbo special, care asigură transferul eficient al puterii pe asfalt. Începând cu generația 996, prizele de aer laterale au completat designul 911 Turbo, optimizând astfel răcirea motorului.

Modelul Tartan.

Interiorul modelului 911 Turbo a impresionat încă de la început prin exclusivitatea sa sportivă, datorită așa-numitului material tartan. Acesta include nuanțele albastru-verde „Black Watch” de pe 911 RSR Turbo, „McLaughlan” în roșu și albastru de pe 911 Turbo „No. 1” și „Dress Mackenzie” în nuanțe de maro și bej, pe care Ferry Porsche le-a ales pentru modelul său personal, 911 Turbo 3.0. Toate cele trei variante au fost inițial rezervate pentru modelele Turbo în primul an de producție, iar în anul 1976, toate modelele 911 au avut opțiunea de a fi echipate cu aceste materiale la cerere.

Flat nose.

O adevărată raritate: versiunea îmbunătățită de 330 PS a modelului 911 Turbo din 1982, creată în departamentul de cereri speciale, cu un caroserie distinctivă „flat nose” - cunoscută și sub denumirea de Slantnose sau 930 S. Designul aerodinamic a fost inspirat din mașina de curse Porsche 935, care a dominat cursele de distanță lungă timp de mulți ani.

911 Turbo S Exclusive Series.

Un 911 Turbo S atrage atenția peste tot, mai ales în nuanța Golden Yellow Metallic: în 2017, Porsche Exclusive Manufaktur a prezentat prima serie limitată a modelului Turbo S, cu un număr limitat de 500 de bucăți. Acesta este echipat cu componente vizibile, finisate în fibră de carbon și cu o performanță sporită.

Performanțe cinematografice.

911 Turbo a avut un rol esențial în numeroase filme de succes. 911 Turbo 3.6, din generația 964, a devenit un simbol în filmul „Bad Boys” și l-a însoțit pe Will Smith în ascensiunea sa în Hollywood în 1995.

Superlativul „Turbo”.

Termenul „Turbo” a devenit, de mult timp, parte din limbajul cotidian, folosit ca superlativ pentru viteză, performanță și entuziasm. Cuvinte precum „turboabitur” și „turbogeil” au fost incluse chiar și în dicționarul Duden. Și nu trebuie să te afli neapărat într-un Porsche pentru a da frâu liber spiritului Turbo.

Carrera
The one and always.
911 Turbo a lăsat o amprentă puternică în lumea mașinilor sport. Cu o istorie glorioasă de 50 de ani, acest model îmbină elementele de design reinterpretate din trecut, cu performanța din prezent.
Highlights.
Ediție limitată aniversară.

Limitată la 1.974 de exemplare, în onoarea anului de debut al primului 911 Turbo: noua ediție aniversară impresionează prin farmecul unui clasic încă de la momentul fabricării.

Exterior.

Exteriorul se diferențiază prin numeroase referințe istorice și detalii realizate cu grijă, în noua nuanță Turbonite, rezervată exclusiv pentru modelele Porsche Turbo.

Interior.

În interior, tradiția întâlnește modernitatea: datorită motivului tartan inspirat de modelul „McKenzie” (cunoscut intern și sub numele de „Ferry”), acum cu o nouă paletă de culori pentru centrele scaunelor și panourile interioare ale ușilor – combinate cu elemente în nuanța Turbonite.

Heritage Design package.

Măiestria desăvârșită și atenția la detalii nu au limite: pachetul opțional Heritage Design de la Porsche Exclusive Manufaktur readuce la viață estetica și stilul de viață al decadelor legendare într-un mod și mai diversificat.

Porsche Design Chronograph.

Exclusiv pentru deținătorii ediției aniversare de înaltă performanță: Porsche Design Chronograph 911 Turbo 50 Years, limitat la 1.974 de exemplare, aduce senzația Turbo direct pe încheietura ta.

Heritage Design package.
Nostalgie exclusivistă.

Pachetul opțional Heritage Design subliniază estetica atemporală printr-o vopsea în nuanța Adventurine Green Metallic și emblema istorică Porsche din strategia Heritage Design, inspirată de prima emblemă de pe un 911 (901) din 1963.

Jante Sport Classic.

Jantele Sport Classic, vopsite în nuanțele Brilliant Silver și White, cu sistem de prindere centrală și capace centrale ce poartă emblema istorică Porsche, oferă o experiență elegantă și rafinată la fiecare viraj, urmând tradiția legendarului 911 Turbo.

Inscripții și grafică decorativă.

Inscripțiile aurii de pe spate și grafica decorativă albă de pe laterale – cu textul „turbo 50” și „PORSCHE”, alături de detaliul „lollipop” cu un număr de concurs personalizat – pun în evidență caracterul unic, prezent în toate modelele Heritage Design.

Interior.

Călătoria turbo în timp este amplificată de detalii rafinate și de calitate superioară, cu model tartan – de la panoul decorativ de pe bord și torpedou, până la mapa de bord, covorașul din portbagaj și elementele decorative de pe spătarele scaunelor.

Ceas Sport Chrono.

Ceasul Sport Chrono, cu designul său analogic, evocă amintiri ale legendarului Porsche 365, dintr-o perioadă în care acele Porsche erau albe, iar cifrele erau verzi.

Embosare.

Embosarea „PORSCHE Exclusive Manufaktur” de pe capacul compartimentului de stocare și de pe mapa de bord subliniază semnătura inconfundabilă a maeștrilor în domeniu, făcând acest 911 Turbo și mai exclusiv.

50 years of Turbo collection.

Inspirată de modelul tartan și alte elemente de design ale 911 Turbo 50 Years: descoperiți colecția Turbo 50 Years de la Porsche Lifestyle.

Porsche Sonderwunsch.

Vrei și mai multă individualitate? Îți poți instala dorințele personale de design și echipare direct în vehicul, ex-works.

Personalizare și finisare.

Descoperă opțiunile de personalizare ale Porsche Exclusive Manufaktur pentru interiorul și exteriorul vehiculului dumneavoastră.

Contact.

Contactează un centru Porsche din apropierea ta

Consum si Emisii

911 Turbo 50 Years (WLTP)* : Consum combinat: 12,5 – 12,3 l/100 km, Emisii CO2 combinat (WLTP)*: 283 – 278 g/km

Specificații tehnice
Lungime
4.535 mm
Latime
1.900 mm
Latime (incl. oglinzi)
2.024 mm
Ampatament
2.450 mm
Numar de cilindri
6
Alezaj
102,0 mm
Cursa motor
76,4 mm
Cilindree
3.745 cm³
Putere (kW)
478 kW
Putere (CP)
650 CP
Viteza maxima motor
7.200 1/min
Cuplu maxim
800 Nm
Putere maxima / l (kW/l)
128,00 kW/l
Putere maxima pe litru (CP/l)
174,00 CP/l
Viteza maxima
330 km/h
Acceleratie 0 - 100 km/h cu Pachet Sport Chrono
2,7 s
Acceleratie 0 - 160 km/h cu Pachet Sport Chrono
5,8 s
Acceleratie 0 - 200 km/h cu Pachet Sport Chrono
8,9 s
Acceleratie in viteza (80-120 km/h) cu Pachet Sport Chrono
1,6 s
Consum urban
20,7 – 20,8 l/100 km
Consum suburban
12,5 – 12,2 l/100 km
Consum extra urban
10,6 – 10,4 l/100 km
Consum autostradă
10,9 – 10,7 l/100 km
Consum combinat
12,5 – 12,3 l/100 km
Emisii CO2 scăzut (WLTP)
469 – 471 g/km
Emisii CO2 mediu (WLTP)
282 – 276 g/km
Emisii CO2 ridicat (WLTP)
241 – 236 g/km
Emisii CO2 foarte ridicat (WLTP)
248 – 243 g/km
Emisii CO2 combinat (WLTP)
283 – 278 g/km
Nivel sunet vehicul stationar
93 dB(A)
Nivel sunet vehicul stationar (rpm)
3.325 1/min
Nivel sunet vehicul in timpul deplasarii
72 dB(A)
Lungime
4.535 mm
Latime
1.900 mm
Latime (incl. oglinzi)
2.024 mm
Ampatament
2.450 mm
Raza de rotire
10,9 m
Greutate fara incarcare (DIN)
1.640 kg
Greutate fara incarcare (EU)
1.715 kg
Greutate totala maxima permisa
2.020 kg
Capacitate maxima
380 kg
Greutate maxima de incarcare pe plafon cu sistemul Porsche de transport pe plafon
75 kg
Volum portbagaj, fata
128 l
Capacitate portbagaj (in spatele scaunelor din fata)
264 l
Contact