03.03.2020

Cu siguranță un 911, cu siguranță Turbo, cu siguranță nou: Porsche 911 Turbo S - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • 10:00 - 14:00
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Stuttgart. Porsche prezintă noua generație 911 Turbo S cu o putere fără precedent, dinamică de conducere și confort îmbunătățit. Noua gamă de top 911 este lansată în formula Coupé și Cabriolet, ambele alimentate de un nou motor boxer de 3,8 litri cu două turbocompresoare VTG, care livrează 478 kW (650 CP), cu 51 kW (70 CP) mai mult decât predecesorul său. Cuplul maxim este acum de 800 de Nm (o creștere de 50 Nm). Transmisia specifică turbo, Porsche Doppelkupplung cu opt viteze (PDK), reduce timpul de accelerare de la zero la 100 km / h la 2,7 secunde (cu 0,2 secunde mai repede), în timp ce viteza maximă este neschimbată, 330 km / h.

Dimensiunile 911 Turbo S au crescut semnificativ, odată cu dinamica de conducere îmbunătățită: caroseria este acum cu 45 de milimetri mai lată deasupra punții față (1.840 mm), iar lățimea totală este de 1.900 mm deasupra punții spate (o creștere de 20 mm). Ecartamentul modificat, aerodinamica mai dezvoltată și noile anvelope de dimensiuni mixte contribuie la agilitatea și sportivitatea modelului: ecartamentul este cu 42 de mm mai lat pe puntea față și cu 10 mm mai lat pe puntea spate. Aerodinamica adaptivă include acum clapete de răcire cu aer controlate, în față, în timp ce aripa posterioară mai lată a fost proiectată pentru și mai multă forță deportantă. Pentru prima dată, 911 Turbo S își transferă puterea pe șosele cu anvelope mixte în două dimensiuni diferite: anvelope de 20 inci cu dimensiunile lor unice de 255/35 în față și anvelope 315/30 de 21 inci pe spate. Noile opțiuni de echipare subliniază imaginea mult mai sportivă a unui 911 cu tracțiune integrală. Acestea includ șasiul sportiv care dispune de Porsche Active Suspension Management (PASM), o gardă la sol redusă cu 10 mm și sistemul de evacuare sport cu clape reglabile care garantează un sunet distinctiv.

Motorul complet nou al modelului 911 Turbo S se bazează pe generația de motorizare 911 Carrera. Dispune de un sistem de răcire cu aer complet reproiectat; turbocompresoare VTG noi, mai mari, într-o dispunere simetrică, cu clapete de reglaj electrice, precum și utilizarea injectoarelor piezo, care au îmbunătățit semnificativ caracteristicile vehiculului în ceea ce privește capacitatea de reacție, puterea, cuplul, emisiile și turația.

Noul motor cu șase cilindri aspirat are un nou sistem de admisie. Traseele fluxurilor de aer de proces și de răcire au fost inversate. O parte din aerul de proces intră acum prin prizele de aer caracteristice Turbo din secțiunile laterale din spate. În fața filtrelor de aer, situate acum în aripile din spate, au fost încorporate și alte două fluxuri de aer, prin grila capacului spate. Acest lucru înseamnă că noul 911 Turbo S are patru prize de aer cu o secțiune transversală generală mai mare și o rezistență mai mică, contribuind la îmbunătățirea eficienței motorului. Două turbocompresoare simetrice cu geometrie variabilă a turbinei (VTG) și dimensiuni mai mari înlocuiesc părțile anterioare identice, compresorul și turbinele rotindu-se acum în direcții opuse. Diametrul turbinelor a fost crescut cu cinci milimetri, până la 55 mm, în timp ce compresorul, la 61 mm, este acum cu trei milimetri mai mare. Clapetele evacuării sunt comandate electric cu motoare pas cu pas.

Designul armonios, care echilibrează perfect plăcerea de conducere, dinamica și sportivitatea, îl face ideal pentru utilizarea de zi cu zi, precum și pentru pista de curse. Saltul de performanță al acestei noi generații se observă în special în sprintul de la zero la 200 km / h: la 8,9 secunde, noul 911 Turbo S este cu o secundă întreagă mai rapid decât predecesorul său. Datorită tracțiunii integrale îmbunătățite a Porsche Traction Management (PTM), se poate distribui un cuplu semnificativ mai mare, cu până la 500 Nm transferați pe roțile din față. Noua generație a șasiului PASM standard este și mai sportivă. Amortizoarele controlate mai rapid și mai precis oferă avantaje semnificative dinamicii de conducere în ceea ce privește stabilitatea rulării, menținerea direcției, comportamentul virator și viteza de viraj.

Partea frontală nouă cu prize de aer mai largi are un aspect turbo caracteristic cu module de lumină frontală duală, precum și faruri standard cu matrice LED cu inserții întunecate. Spoilerul frontal pneumatic extensibil, reproiectat și aripa posterioară mai mare oferă cu 15% mai mult forță deportantă. Secțiunile musculoase ale aripilor din spate, cu prize de aer integrate, subliniază corpul elegant al lui 911 Turbo S. Noul aspect al spatelui este completat de evacuarile dreptunghiulare negre, lucioase, tipice Turbo.

Interiorul are un finisaj sportiv, de înaltă calitate. Lista de echipamente standard include interiorul complet din piele și un decor de carbon în combinație cu accente în nuanța argintiu deschis. Scaunele sport reglabile pe 18 căi au tighele care aduc un omagiu primului 911 Turbo (tip 930). Elemente grafice de înaltă calitate și logo-urile din panoul de bord completează caracteristicile specifice Turbo S. Ecranul central al PCM este acum de 10,9 inci și poate fi operat rapid, datorită noii sale amplasări. Alte caracteristici disponibile din fabrică sunt volanul sport GT, pachetul Sport Chrono cu noua aplicația Porsche Track Precision integrată și sistemul BOSE® Surround Sound.

911 Turbo S Coupé va fi disponibil în Romania la un preț de 224.144,83 €, inclusiv echiparea specifică țării și 19% TVA. 911 Turbo S Cabriolet va avea un preț de 237.738,20 €.
Contact