Stuttgart/Leipzig. Producția de serie a noului Macan a început la fabrica din Leipzig, primul vehicul pentru clienți primindu-și caroseria, vopseaua și trecând prin linia de asamblare.
Anumite zone din fabrică au fost adaptate în mod special acestui model. Primul automobil din această serie, de culoare Mamba Green Metalic, va merge către un client din China. China a devenit cea mai bună piață pentru vânzările Porsche, și, cu peste 100.000 de livrări de la lansarea sa din 2014, Macan este printre cele mai populare modele. Cererea continuă ridicată pentru SUV-ul compact înseamnă că producția de serie este intensificată mai mult decât oricând: până la începutul lunii septembrie, numărul de automobile Macan care vor ieși de pe linia de producție va crește la peste 420 de unități pe zi, ceea ce înseamnă că va atinge rata ridicată de producție a predecesorului său în doar câteva zile.
"Macan este definiția unui model de succes - pentru Porsche și pentru fabrica din Leipzig", spune Gerd Rupp, președintele Comitetului Executiv al Porsche Leipzig Gmbh. "În 2011, modelul a fost inspirația pentru un nou început radical: în acel an, fabrica din Leipzig a fost extinsă, devenind capabilă să găzduiască producția SUV-ului compact, cu propriul său atelier de caroserie și vopsitorie. Când fabrica a fost pusă în funcțiune, în februarie 2014, planul era să producă 40.000 de unități pe an. Astăzi producem peste 90.000 de unități pe an pentru piețele din întreaga lume, iar din 2014, aproximativ 350.000 de unități ale SUV-ului compact au fost livrate clienților din întreaga lume."
O serie de optimizări la exterior au făcut ca noul Macan să aibă acum un aspect și mai sportiv și mai modern. Partea din spate a fost reproiectată pornind de la designul elegant al modelului precedent. Banda tridimensională de lumini LED reprezintă un element caracteristic de design Porsche. Atelierul de caroserie de la uzina din Leipzig a fost extins în mod special pentru a crea o zonă dedicată producției portbagajului (rear lid). În plus, diferite părți ale liniei de asamblare au fost optimizate pentru a se adapta noilor volume de producție ale SUV-ului compact, asigurându-se astfel că noul Macan nu va pierde nimic din calitățile multi-premiate ale predecesorului său. În "Studiul de calitate inițial", efectuat de Institutul de cercetare de piață american J.D. Power, Macan a ocupat poziția de top de mai multe ori, cel mai recent anul trecut.
Noul Macan și-a sărbătorit premiera mondială la Shanghai, la sfârșitul lunii iulie. SUV-ul compact a fost un mare succes încă de la lansarea sa, în 2014, și a fost îmbunătățit în mod semnificativ în ceea ce privește designul, confortul, conectivitatea și dinamica de condus, permițând Macan să rămână nava-amiral sportivă în segmentul său. De acum încolo, noua tehnologie LED va fi inclusă și în farurile din oferta standard. Cele mai remarcabile inovații din interiorul automobilului includ ecranul tactil de 10,9 inch al noului Porsche Communication Management (PCM), ventilele de aer reproiectate și repoziționate și volanul GT sport, cunoscut de la 911. PCM permite accesul la noi funcții digitale, cum ar fi controlul inteligent al vocii și sistemul de navigație online, furnizat ca dotare standard. Gama de echipamente de confort a vehiculului a fost, de asemenea, extinsă pentru a include un asistent de blocaj în trafic, un ionizator și un parbriz încălzit.