- Teste extinse în trafic urban, pe drumuri de țară și pe circuit
- Hibrid de performanță pentru o conducere mai dinamică
- Cu 8,7 secunde mai rapid decât predecesorul său pe Nürburgring
- Premiera mondială online pe 28 mai la ora 15:00 CEST
Stuttgart. Primul Porsche 911 de serie cu propulsie hibridă se află aproape de lansare. În urma unui program extins de dezvoltare și testare, noul 911 cu o unitate hibridă axată pe performanță este gata pentru producția de serie.
Peste cinci milioane de kilometri de testare
„Pentru prima dată în istoria de 61 de ani a modelului nostru emblematic, instalăm un sistem de propulsie hibrid într-un 911 de serie. Acest hibrid inovator de mare performanță face ca modelul 911 să fie și mai dinamic”, spune Frank Moser, vicepreședinte pentru liniile de modele 911 și 718. „Nu am lăsat nimic la voia întâmplării în etapa de dezvoltare și am testat noul 911 în tot felul de condiții, în toată lumea. De la îngheț la căldura arzătoare, așa cum a fost cazul în fazele finale ale testării din Dubai. Fie cu o încărcătură mare în condițiile solicitante ale trecătorilor de munte, fie în traficul stop-and-go din mediul urban, noul 911 a depășit cu aplomb chiar și cele mai dificile provocări. În total, inginerii și șoferii noștri de testare au parcurs peste cinci milioane de kilometri de test.”
Mai rapid cu 8,7 secunde decât predecesorul său pe Nürburgring
Testarea și reglajul pe circuitul Nürburgring Nordschleife au avut întotdeauna o importanță deosebită în timpul dezvoltării modelului 911. Pe parcursul testelor de performanță, ambasadorul mărcii Porsche, Jörg Bergmeister, a parcurs un tur de circuit în 7:16,934 minute - fiind cu 8,7 secunde mai rapid decât cu versiunea similară a modelului anterior. Mașina de test a fost echipată cu pneuri de șosea standard, plus kitul aerodinamic cu eleron fix, care este disponibil ca opțiune de câteva generații de modele și care asigură o deportanță sporită la viteze mari.
"Noul 911 a devenit considerabil mai rapid pe circuit", spune Bergmeister. "Avem mai multă aderență, semnificativ mai multă putere, iar răspunsul spontan al hibridului de performanță este un mare avantaj."