Stuttgart. Viitorul mobilității poate fi modelat cu succes numai cu o forță de muncă cât mai diversă posibil. Porsche, ca angajator, este mai convins de acest lucru ca niciodată și a stabilit diversitatea ca o componentă cheie a strategiei sale de sustenabilitate. Pentru producătorul de mașini sport, diversitatea perspectivei este mult mai mult decât o chestiune de gen. Cu toate acestea, egalitatea de șanse a femeilor pentru dezvoltare are o prioritate specială. Locul al doilea în Women's Career Index 2020, înaintea Zilei Internaționale a Femeii de astăzi, demonstrează că Porsche urmează deja o cale exemplară, din mai multe puncte de vedere, în acest sens.
"Echipele mixte sunt motoare ale inovației. Managementul activ al diversității duce la idei noi, la o mai bună înțelegere a pieței și la o mai mare atractivitate a angajatorilor", spune Oliver Blume, președintele Comitetului executiv al Porsche AG. „În calitate de Consiliu de Administrație, este, prin urmare, una dintre sarcinile noastre cele mai urgente să promovăm diversitatea în toate aspectele sale ba chiar, acolo unde este cazul, să o solicităm. Este deosebit de important pentru mine să creștem în continuare proporția femeilor în rândul angajaților Porsche. Am făcut multe lucruri bune în ultimii ani, dar ne propunem obiective și mai ambițioase pentru viitor."
Evaluarea detaliată ca parte a Women's Career Index atestă angajamentul puternic al Porsche ca angajator în ceea ce privește dezvoltarea proporției de femei în cadrul echipei și promovarea femeilor în companie. Partajarea locurilor de muncă, inclusiv a funcțiilor de conducere, modele flexibile de timp de lucru, mentorat, rețea pentru femei, comunicare regulată internă și externă, dezvoltare personală extrem de individualizată, obiective transparente, numeroase inițiative de diversitate – această combinație de măsuri este considerată exemplară de juriul Women's Career Index. Barometrul anual al stării de spirit Porsche reflectă percepțiile externe. Pentru al cincilea an consecutiv, popularitatea Porsche ca angajator a crescut. În 2020, de exemplu, 93% dintre angajați au confirmat că Porsche este un angajator atractiv pentru ei.
Andreas Haffner, membru al Consiliului de Administrație, Resurse Umane și Politici Sociale, spune: „Este o satisfacție deosebită faptul că, în barometrul percepției, scorul pentru întrebarea privind echilibrul dintre viața profesională și cea privată a crescut din nou semnificativ - și asta în vreme de pandemie, care reprezintă o provocare specială pentru noi toți. Arată că avem ofertele potrivite. Pe de altă parte, nu avem nici un motiv să încetinim. La 15,5 la sută, proporția femeilor din forța noastră de muncă totală, este încă loc de mai bine. Și în ceea ce privește managementul, avem ambiția de a promova și mai multe femei în funcții de conducere."