06.03.2019

Geneva - etapă majoră pentru inovațiile spectaculoase ale Porsche din 1949 - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • 10:00 - 14:00
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Stuttgart, Germania. Porsche sărbătorește un moment istoric la Salonul Auto de la Geneva, care are loc între 7 și 17 martie 2019: cu 70 de ani în urmă, tânărul brand se prezenta pentru prima oară publicului internațional. Această premieră spectaculoasă avea să fie urmată de multe altele, timp de mai multe decenii - de fiecare dată cu cele mai sportive modele ale epocii, într-o tradiție Porsche care a fost menținută până astăzi. Pentru a sărbători cea de-a 70-a aniversare a debutului său de la Geneva, producătorul de mașini sportive va prezenta cea de-a opta generație a modelului 911 Cabriolet(1) ; în același timp, 718 Cayman T(2) și 718 Boxster T(2) își vor sărbători, și ele, premiera mondială.

În urmă cu 70 de ani, pe 17 martie 1949, modelul 356 Coupé și modelul 356 Cabriolet produse la Gmünd (Austria) au fost prezentate de Porsche la micul său stand din sala principală. Răspunsul a fost fantastic, cu ambele mașini sportive primite cu entuziasm. Prezentarea plină de succes de atunci, din Elveția, este considerată a fi baza dezvoltării ulterioare a primelor produse din Zuffenhausen: până în 1965 s-au construit în total aproximativ 78.000 de unități ale modelului 356.

Salonul Auto de la Geneva este cunoscut drept cel mai mare show auto din lume; un renume creat în special în anii 1960. În fiecare an, Porsche se alătură altor producători, pentru a prezenta acolo cele mai importante evoluții. Porsche 904 Carrera GTS a avut premiera la Geneva în urmă cu 55 de ani, când mașina sport cu motor central, proiectată de Ferdinand Alexander Porsche a fost subiectul admirației tuturor - de fapt, modelul 904 Carrera GTS este, în continuare, considerat una dintre cele mai frumoase mașini sport Porsche din toate timpurile.

Porsche 917 a avut, de asemenea, debutul public la Salonul Auto de la Geneva, în 1969, când Departamentul de Presă a anunțat cea mai puternică mașină de curse din epoca sa ca fiind "unul dintre cei mai serioși competitori în cursele tradiționale pe distanțe lungi". Peste exact 50 de ani, modelul 917 cu șasiul numărul 001 este prezentat în Muzeul Porsche, restaurat la starea inițială din 1969.

Producătorul de mașini sportive a selectat salonul elvețian pentru premiera mondială a primului 911 GT3. Modelul 911 GT3 din seria 996, în Arctic Silver cu faruri ”fried egg”, s-a întâlnit cu presa mondială aici în 1999. 20 de ani mai târziu, marca GT3 reprezintă în continuare o legendă în lumea mașinilor sport.

În 2014, Porsche și-a sărbătorit întoarcerea pe scena motorsportului și premiera mondială - la Geneva, desigur - a Porsche 919 Hybrid, care concura la categoria LMP1 a Campionatului Mondial de Anduranță FIA (FIA World Endurance Championship). Cea mai cunoscută etapă este cursa de 24 de ore de la Le Mans. Regulile WEC - care erau recent stabilitela acel moment - impun un sistem de propulsie hibrid, inovator. Hibridul 919 cu o putere de aproximativ 1.000 CP a fost utilizat și ca model de cercetare pentru tehnologia viitoarelor vehicule de serie. Între 2015 și 2017 inclusiv, echipa Porsche LMP a obținut trei victorii la Le Mans, trei titluri de campion mondial în clasamentul producătorilor și trei titluri de campion mondial pentru piloții Porsche 919 Hybrid.

Prototipul LMP1 a fost flancat pe scena de la Geneva de Porsche 911 RSR, oferind în jur de 470 CP în cea mai bine definită versiune sport de curse. Cele două modele - 919 Hybrid și 911 RSR - au luat startul în clase diferite ale WEC, făcând din 2014 anul celui mai extins program de motorsport din istoria companiei Porsche.

Acum un an, în 2018, Porsche a introdus două inovații care reprezintă pilonii strategiei de produs a companiei: 911 GT3 RS(3) cu un șasiu motorsport și un motor aspirat de 4 litri cu 520 CP, și conceptul pentru un Vehicul Cross Utility (CUV) complet electric. Principalele caracteristici ale conceptului includ designul cu elemente off-road frapante, precum și conceptul inovator de afișare și control cu un touchscreen controlat prin mișcarea ochilor șoferului. Cu o capotă adâncă între aripile puternic curbate, partea din față a Mission E Cross Turismo are o legătură vizuală clară cu Porsche 911. Acest vehicul concept, cu o lungime de 4,95 m, oferă peste 600 CP și tracțiune integrală. Mission E Cross Turismo este legată de conceptul Mission E, care a fost prezentat la Expoziția Auto Internațională din Germania (IAA) din 2015. În toamna anului 2018, consiliul de supraveghere al Porsche AG a decis începerea producției de serie a Taycan Cross Turismo la fabrica din Zuffenhausen.

Ilustrații disponibile în Newsroom Porsche (newsroom.porsche.de) și în baza de date media Porsche (presse.porsche.de).

(1)911 Carrera S Cabriolet: Consumul de combustibil combinat 9,1 l / 100 km; Emisii de CO2 208 g / km
(1)911 Carrera 4S Cabriolet: consum combustibil combinat 9,0 l / 100 km; Emisii de CO2 207 g / km
(2)718 Boxster T: Consumul de combustibil combinat 8,2 - 7,9 l / 100 km; Emisii de CO2 187 - 181 g / km
(2)718 Cayman T: Consumul de combustibil combinat 8,1 – 7,9 l / 100 km; Emisii de CO2 186 - 180 g / km
(3)911 GT3 RS: Consumul de combustibil combinat 12,8 l / 100 km; Emisii de CO2 291 g / km

Valorile consumului și ale emisiilor de CO2 au fost determinate în conformitate cu noua procedură de testare a vehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP). Valorile NEDC derivate din aceasta trebuie, momentan, specificate. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile determinate în conformitate cu procedura de măsurare NEDC folosită până în prezent.
Informații suplimentare privind consumul oficial de carburant și, emisiile specifice de CO2 ale autoturismelor noi este disponibil în „Orientările privind consumul de combustibil, emisiile de CO2 și consumul de energie al autoturismelor noi“ , care sunt disponibile gratuit de la toate punctele de vânzare și de la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT).
Contact