Stuttgart. Tendința ascendentă continuă: în primele nouă luni ale anului, Porsche AG a livrat 185.898 de vehicule în întreaga lume, depășind cu 4% cifra de anul trecut. Noul Panamera a contribuit în mare măsură la acest rezultat: livrările mașinii sport cu patru uși au crescut cu 73%, ajungând la peste 19.000 de unități. În același timp, linia de modele a mărcii cu cele mai multe livrări – Porsche Macan – a înregistrat o creștere de 3%, depășind 73.000 de unități livrate. De asemenea, Cayenne este, în continuare, un model foarte solicitat, cu peste 49.000 de unități livrate în primele nouă luni ale anului (minus 3%) – un rezultat deosebit, având în vedere că noua generație a SUV-ului a fost deja prezentată publicului. China rămâne cea mai puternică piață unică pentru constructorul de automobile sport din Stuttgart, cu peste 54.000 de vehicule livrate, fiind urmată de SUA, unde s-au livrat mai mult de 41.000 de unități în primele trei trimestre din 2017.
”Optimist, considerăm că rezultatele din 2017 vor depăși nivelul ridicat din anul precedent. Ne bazăm pe faptul că, în prezent, oferim cea mai atractivă gamă de produse pe care Porsche a avut-o vreodată”, a explicat Detlev von Platen, Membru în Consiliul Executiv, Responsabil pentru Vânzări și Marketing, în cadrul Porsche AG. ”Noul Panamera este capabil să satisfacă așteptări înalte, reconfirmând strategia noastră de produs, care se bazează pe versiunea hibrid ca vârf de gamă”, spune von Platen. ”În prezent, unul din patru modele Panamera livrate este hibrid. Iar acum câștigăm teren și cu noul Cayenne.”
Porsche a înregistrat o creștere de două cifre (plus 10%) pe piața chineză, iar modelele sport cu două uși au atras atenția tot mai multor cumpărători pe o piață dominată, în mod tradițional, de SUV-uri. Un alt centru Porsche Experience urmează să fie construit în Shanghai, astfel încât mai mulți clienți să se poată bucura de o experiență autentică de condus la volanul unui Porsche.
În Europa, Porsche a livrat 60.838 de unități (plus 4%) în primele trei trimestre ale anului. Pe piața din Germania, un număr total de 21.880 de mașini au fost predate clienților, un rezultat aproape egal cu nivelul ridicat înregistrat în anul precedent. Porsche și-a continuat, de asemenea, povestea de succes și în SUA, cu 41.237 de vehicule livrate, echivalând cu o creștere de două procente.