28.04.2022

Noul Porsche 911 Sport Classic: înapoi în viitor - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis

Stuttgart. Noul 911 Sport Classic este al doilea dintre cele patru modele de colecție pe care Porsche le-a prezentat în strategia sa Heritage Design. Un total de 1.250 de exemplare ale modelului în ediție limitată de la Porsche Exclusive Manufaktur vor reînvia stilul anilor 1960 și începutul anilor 1970. La fel ca predecesorul său imediat, 911 Sport Classic bazat pe 997, prezentat în 2009, aspectul acestui model este inspirat de originalul 911 (1964 – 1973) și 911 Carrera RS 2.7 din 1972. 911 Sport Classic poate fi comandat acum, livrarea va fi disponibilă de la centrele Porsche europene din iulie 2022 și vor urma piețe suplimentare.

„Modelele Heritage Design reprezintă conceptele cele mai pline de emoție ale strategiei de produs Porsche”, spune Alexander Fabig, Vicepreședinte Individualizare și Classic. „Această abordare unică implică departamentul de design Style Porsche în colaborare directă cu Porsche Exclusive Manufaktur pentru a reinterpreta modelele și echipamentele emblematice 911 din anii 1950 până în anii 1980 și pentru a reînvia caracteristicile de design din acele decenii.” 
Porsche are planuri de lansare pentru patru modele în ediție limitată. Primul dintre acestea a fost prezentat în 2020: 911 Targa 4S Heritage Design Edition cu elemente de design din anii 1950 și 1960.

Porsche Design a creat, de asemenea, un cronograf de înaltă calitate, disponibil exclusiv șoferilor care achiziționează vehiculul în ediția de colecție. Ceasul preia numeroase detalii din noul design 911 Sport Classic. Ca parte a pachetului Heritage Design Classic, elemente interioare selectate ale noului 911 Sport Classic vor fi disponibile și pentru majoritatea modelelor 911 actuale. 

Reinterpretarea elementelor istorice de design
Caroseria mai lată – altfel rezervată modelelor 911 Turbo – un spoiler spate fix în stilul legendarului „ducktail” Carrera RS 2.7 și plafonul specific „double-bubble” subliniază caracterul distinctiv al noului 911 Sport Classic. 

Ca și în cazul primului 911 Sport Classic din generația 997, lansat în 2009, designerii s-au inspirat din vopseaua Fashion Gray a primelor Porsche 356 atunci când au ales vopseaua exclusivistă pentru noul model în ediție limitată. „Noul 911 Sport Classic este primul care prezintă vopsea Sport Grey Metallic”, spune Michael Mauer, Vicepreședinte Style Porsche. „Griul nu este niciodată plictisitor, ci este, adesea, o declarație cool”. Ca o alternativă la finisajul exclusiv Sport Grey Metallic, noul 911 Sport Classic este disponibil și în Negru, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic sau Paint to Sample3. Benzile duble vopsite în Grey Sport deschis pe capotă, plafon și spoiler spate subliniază designul sportiv al mașinii.

În interior, tiparul emblematic Pepita se regăsește pe panourile ușilor și pe centrul scaunelor, în timp ce tapițeria din piele semi-anilină în două tonuri de culoare Negru/Classic Cognac oferă un contrast elegant cu culoarea exterioară.

550 CP pentru cel mai puternic 911 manual de până acum
Conceptul propulsoarelor este la fel de unic: motorul de 3,7 litri, twin-turbo, cu șase cilindri orizontali, transmite 405 kW (550 CP) pe șosea doar prin intermediul roților din spate. În combinație cu cutia de viteze manuală, cu cele șapte trepte de viteză, noul 911 Sport Classic este cel mai puternic 911 manual disponibil astăzi. 

Cutia de viteze are o funcție de auto-blip care compensează diferențele de turație a motorului dintre trepte printr-o scurtă supraturare la schimbarea vitezei în trepte inferioare. Sistemul de evacuare sport standard este special adaptat modelului, pentru o experiență sonoră și mai emoționantă.
Suspensia, bazată pe cea a modelelor 911 Turbo și 911 GTS, îndeplinește cerințe de înaltă performanță: datorită standardului Porsche Active Suspension Management (PASM), amortizoarele sale răspund aproape instantaneu la schimbările dinamice. PASM este combinat standard cu suspensia sport, care are o înălțime de rulare cu 10 milimetri mai joasă.

911 Sport Classic
NEDC:
Consum de combustibil mixt 12,8 l/100 km; emisii CO2 mixte 292 g/km
WLTP:
Consum de combustibil mixt 12,6 l/100 km; emisii CO2 mixte 285 g/km

Datele privind consumul de combustibil și emisiile de CO2 au fost determinate în conformitate cu noua procedură de măsurare WLTP. Deocamdată, valorile NEDC derivate din această nouă procedură de măsurare trebuie, încă, precizate. Aceste valori nu sunt comparabile cu valorile determinate în conformitate cu fosta procedură de măsurare NEDC.

Informații suplimentare despre consumul oficial de combustibil și emisiile oficiale specifice de CO2 ale autoturismelor noi sunt disponibile în publicația intitulată „Orientări privind consumul de combustibil, emisiile de CO2 și consumul de energie al autoturismelor noi”, care este disponibilă gratuit de la toate punctele de vânzare și de la DAT.

Contact