21.10.2024

Pentru circuit și șosea: Noile 911 GT3 și 911 GT3 cu pachet Touring - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • 10:00 - 14:00
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
  • Noul 911 GT3 cu un motor aspirat natural de 4,0 litri și un raport de transmisie mai scurt
  • 911 GT3 cu pachetul Touring oferă, pentru prima data, un sistem opțional pentru bancheta din spate
  • Personalizare avansată cu pachetul Weissach sau Leichtbau
  • Scaun sport ușor, inovator, cu funcție de pliere

Încă de la debutul său în 1999, 911 GT3 a oferit cea mai bună combinație între gena de curse și utilitatea zilnică. Pentru a marca a 25-a aniversare, noul model va fi lansat pentru prima dată, simultan, în două versiuni: ca o mașină sport axată pe circuit, cu eleron spate, și ca o versiune mai discretă, cu un pachet Touring. Cu ajutorul pachetelor personalizate și al opțiunilor inovatoare, variantele GT3 pot fi personalizate și mai mult în funcție de gusturile clientului și de utilizarea dorită.

Stuttgart. Porsche relansează modelul 911 GT3. Excepționala mașină sport de șosea, pregătită pentru circuit, își face debutul în anul aniversării sale, cu o strategie extinsă privind greutatea redusă, un motor boxer aspirat natural de 4,0 litri cu 375 kW (510 CP) și 450 Nm, precum și opțiuni noi, orientate către client. Pachetul Weissach, disponibil pentru prima dată pe 911 GT3, oferă și mai multe opțiuni de configurare, personalizate pentru utilizarea pe circuit. În plus, mașina sport vine cu echipamente standard mai extinse și alte opțiuni care îi sporesc și mai mult precizia și sportivitatea.

911 GT3 cu stil modern
Noile modele 911 GT3 prezintă un design mai accentuat în față și în spate, precum și o aerodinamică adaptată. În ambele variante, difuzorul frontal reconturat, forma rafinată a buzei spoilerului și aripioarele modificate, de sub caroserie, sporesc deportanța și optimizează fluxul de aer. Farurile Matrix LED redesenate, disponibile pe 911 GT3 cu un inel de accent alb opțional, combină toate funcțiile de iluminare ale modelului 911 și elimină nevoia de lumini suplimentare în șorțul frontal. Acest lucru permite o zonă de admisie a aerului mărită și un aspect clar structurat. În spate, difuzorul, prizele de aer și capota spate au fost redesenate. Aripa spate a modelului 911 GT3 are noi plăci laterale unghiulare.

Porsche utilizează brațe de tracțiune cu profil în formă de lacrimă, special dezvoltate, cu formă aerodinamică, pe puntea față cu double-wishbone. Acestea cresc deportanța în pasajele roților la viteze mari și îmbunătățesc răcirea frânelor. Pentru a se asigura că echilibrul forței deportante între puntea față și puntea spate este menținut chiar și la frânarea de la viteze mari, inginerii de la suspensie au redus tangajul (antidive). La noul 911 GT3, articulația sferică din față a brațului de tracțiune inferior a fost poziționată mai jos pe puntea față pentru a facilita acest lucru. 911 GT3 a adoptat aceste modificări de la actualul 911 GT3 RS. 911 GT3 vine standard cu anvelope sport 255/35 ZR 20 (față) și 315/30 ZR 21 (spate) cu aderență îmbunătățită pe carosabil umed; opțional, sunt disponibile anvelope de circuit, cu omologare rutieră.

Pachet Touring, disponibil de la lansare și mai personalizabil
Odată cu schimbarea modelului, Porsche definește și mai clar variantele 911 GT3. Pentru prima dată, popularul pachet Touring va fi disponibil chiar de la lansarea pe piață. Denumirea „Pachet Touring” datează de la o variantă de echipare a modelului 911 Carrera RS 2.7 din 1973. Acesta face parte din programul GT3 din 2017. Este și mai distinctivă la noul 911 GT3, așa cum se reflectă în logo-ul „911 GT3 Touring” de pe grila capacului din spate. 911 GT3 cu pachet Touring renunță la aripa fixă și păstrează astfel linia elegantă atemporală a modelului 911. Un spoiler spate extensibil cu o margine detașabilă, faimoasa clapetă Gurney și un design adaptat al aripioarelor pe partea inferioară a caroseriei asigură echilibrul aerodinamic. Interiorul din piele de înaltă calitate oferă o ambianță sportivă clasică. Pentru prima dată, un sistem de scaune spate pentru 911 GT3 cu pachet Touring este disponibil opțional. Acest lucru permite ca mașina sport de zi cu zi să fie adaptată și mai bine la dorințele clientului pentru o plăcere maximă a condusului pe drumuri pitorești, sinuoase. „În special pe drumurile pitorești, sinuoase, puteți simți în mod clar că direcția este și mai bine reglată decât cea a predecesorului său”, spune ambasadorul mărcii Porsche Walter Röhrl. "Aceasta insuflă și mai multă încredere în mașină, deoarece răspunde mai calm din poziția centrală, fără a-și pierde nimic din cursivitate. De asemenea, raportul de transmisie mai scurt sporește semnificativ plăcerea de a conduce.”

Design ușor pe întreaga suprafață
Greutatea sa totală redusă contribuie la manevrabilitatea agilă și directă a modelului 911 GT3. Noul 911 GT3 mizează totul pe designul ușor. Un nou model de roți, din aluminiu ușor, de culoare argintie, reduce masele nesuspendate cu peste 1,5 kg în comparație cu modelul anterior. Opțional, jantele din magneziu sunt disponibile cu pachetul Weissach sau cu pachetul Leichtbau (greutate redusă). Acestea economisesc nouă kilograme. O nouă baterie ușoară, litiu-ion de 40 Ah, contribuie la indicele atletic de masă corporală prin reducerea a încă aproximativ patru kilograme. În cea mai ușoară configurație, noul 911 GT3 cântărește doar 1.420 de kilograme.

Raport de transmisie cu opt procente mai scurt
Motorul aspirat natural, de 4,0 litri, din noul 911 GT3 a fost proiectat pentru standardele actuale de evacuare a gazelor de eșapament, semnificativ mai stricte, și echipat cu două filtre de particule și patru convertoare catalitice. Cu acest sistem extrem de puternic de control al emisiilor, Porsche oferă, de asemenea, un peisaj sonor captivant. Puterea motorului boxer cu șase cilindri a fost atinsă printr-o serie de măsuri de optimizare. Capetele cilindrilor au fost revizuite, iar arborele cu came, mai ascuțit, de la 911 GT3 RS oferă performanțe și mai dinamice în gama superioară de turații. În plus, sunt utilizate supape de accelerație individuale, cu debit optimizat, și răcitoare de ulei optimizate. Motorul boxer continuă să livreze 375 kW (510 CP). Acest lucru înseamnă că fiecare kilowatt al motorului trebuie să deplaseze doar 3,8 kilograme (2,8 kg/PS) în cea mai ușoară configurație a vehiculului. În plus, atât transmisia cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (PDK), cât și transmisia manuală GT, cu 6 trepte, au un raport final de transmisie cu opt procente mai scurt decât în cazul predecesorului. Ambele opțiuni de cutie de viteze sunt disponibile atât pentru 911 GT3, cât și pentru 911 GT3 cu pachet Touring. Noul 911 GT3 accelerează până la 100 km/h în 3,4 secunde cu PDK și atinge o viteză maximă de 311 km/h (cutie de viteze manuală: 3,9 s; 313 km/h). „Pe pistă, noul 911 GT3 permite un control și mai bun, deoarece se menține și mai stabil și se comportă mai bine pe denivelări și la trecerea peste borduri datorită reglajului optimizat al amortizoarelor”, spune ambasadorul mărcii, Jörg Bergmeister. „Sistemul anti-dive reduce simțitor mișcarea de tangaj la frânare. Ca urmare, echilibrul mașinii rămâne semnificativ mai constant în toate condițiile.”

Inovatorul scaun sport ușor
Pentru noul 911 GT3, este disponibil opțional un nou scaun sport ușor, cu spătar rabatabil și o carcasă a scaunului fabricată din CFRP. Scaunul este echipat cu un airbag integrat pentru torace, reglare electrică pe înălțime și reglare manuală longitudinală; un sistem de încălzire a scaunului în trei trepte este disponibil opțional. O parte din umplutura tetierei poate fi îndepărtată. Acest lucru îmbunătățește ergonomia pentru majoritatea conducătorilor auto atunci când poartă cască în timpul utilizării pe circuit. Funcția de pliere a spătarului, care este activată prin intermediul unei bucle, permite accesul la sistemul opțional al banchetei din spate, oferit pentru prima dată la 911 GT3 cu pachetul Touring. Ca alternativă, puteți comanda scaunele sport adaptive Plus, cu reglare electrică pe 18 direcții.

Cockpit-ul standard negru, cu două locuri, din noul 911 GT3 se bazează pe designul modelelor 911 actuale. Cu toate acestea, spre deosebire de modelele Carrera, 911 GT3 nu este pornit cu un buton, ci are în continuare un comutator de aprindere rotativ. O bară de protecție la răsturnare, disponibilă optional, demonstrează apropierea de motorsport. Panoul de instrumente digital, din centru, sprijină șoferul cu un concept de afișare și control clar structurat. Datorită schemei de culori contrastante, turometrul și cronometrul pot fi citite într-o clipită. Modul de afișare „Track Screen” reduce afișajele digitale din stânga și din dreapta tahometrului la date cheie privind anvelopele, uleiul, apa și combustibilul și indică șoferului timpul optim de schimbare a vitezelor prin intermediul unui flash de schimbare a vitezelor. Dacă se dorește, afișajul tahometrului poate fi rotit astfel încât turația limită de 9.000 rpm să fie la ora 12.

Pachete individuale pentru 911 GT3 și 911 GT3 Touring
Porsche oferă diferite pachete de echipamente pentru noul 911 GT3. Cu pachetul Weissach disponibil pentru prima dată, 911 GT3 este și mai configurabil individual pentru utilizarea pe circuite. Bara antiruliu, tijele de cuplare și panoul de forfecare de pe puntea spate sunt realizate din CFRP, la fel ca și plafonul, plăcile laterale ale aripii spate, carcasa superioară a oglinzilor exterioare, triunghiul oglinzilor și paletele de aer din zona frontală. Tapițeria suplimentară din piele și Race-Tex îmbunătățește aspectul interiorului. Pentru prima dată, partea superioară a tabloului de bord al modelului 911 GT3 este acoperită în consecință cu Race-Tex antiorbire. Mânerele ușilor și plasele de depozitare din CFRP optimizează panourile interioare ale ușilor pentru un design ușor. Un roll cage din CFRP și jante forjate ușoare, din magneziu, sunt disponibile ca opțiuni.

Pentru 911 GT3 cu pachet Touring, Porsche oferă pachetul Leichtbau. Aici, acoperișul vopsit în culoarea exterioară, precum și stabilizatorul, tijele de cuplare și panoul de forfecare de pe puntea spate sunt realizate din CFRP. Jantele forjate ușoare, din magneziu și panourile ușoare ale ușilor fac, de asemenea, parte din pachet. În combinație cu cutia de viteze sport GT cu 6 trepte standard, se utilizează maneta de viteze scurtată, de la 911 S/T. În fața schimbătorului de viteze, o placă cu inscripția „Leichtbau” indică pachetul.

Pentru 911 GT3 cu eleron spate, pachetul Clubsport pentru utilizarea pe circuit este disponibil fără costuri suplimentare. Acesta include o cușcă de protecție din oțel cu șuruburi în spate, un ham în 6 puncte pentru șofer și un extinctor manual. Scaunele sport, tip bucket, ușoare, opționale sunt o condiție prealabilă pentru acest lucru.

"Noul 911 GT3 a devenit și mai antrenant și mai personalizat. Am cercetat o mulțime de detalii și i-am oferit multe caracteristici dorite de clienții noștri. Acest lucru permite ca GT3 să fie adaptat și mai specific scopului sau preferințelor șoferului”, spune Andreas Preuninger, șeful departamentului GT Cars.

Cronograful exclusivist este o „mașină sport pentru încheietura mâinii”
În exclusivitate pentru proprietarii modelelor 911 GT3 și 911 GT3 Touring, Porsche Design prezintă un ceas exceptional, care transpune designul și performanța mașinii sport la încheietura mâinii. Cronograful 911 GT3 și cronograful 911 GT3 Touring sunt echipate cu mecanismul de precizie Porsche Design WERK 01.200, certificat COSC, care are o funcție flyback. Carcasa ultraușoară din titan, opțional cu acoperire neagră din carbură de titan, îmbină designul mașinilor sport cu orologeria modernă. Cadranul cu design GT3, cu accente galbene și structură hexagonală evocă panoul de instrumente al automobilului, în timp ce rotorul de înfășurare se bazează pe designul jantelor GT3. Inelul cadranului este disponibil în toate culorile exterioare ale modelului 911 GT3 și ale pachetului Touring, precum și în culorile programului Paint to Sample. Brățara, confecționată folosind piele și fir original de interior Porsche, este, de asemenea, adaptată la configurația respectivă a vehiculului.

Noul Porsche 911 GT3 și noul Porsche 911 GT3 cu pachet Touring pot fi comandate de la sfârșitul anului la un preț de 225.816,78 de euro, inclusiv TVA și echipare specifică țării. Pentru pachetul Weissach si pachetul Leichtbau prețul va fi comunicat in momentul in care masina este disponibila pentru comandă.

Informații suplimentare, precum și materiale filmate și foto, sunt disponibile în Newsroom-ul Porsche: newsroom.porsche.com

În cazul în care valorile consumului și emisiilor sunt indicate ca intervale, acestea nu se referă la un singur vehicul specific și nu fac parte din gama de produse oferită. Acestea sunt doar în scopul comparării între diferite tipuri de vehicule. Echipamentele și accesoriile suplimentare (piese adiționale, formate de anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, precum greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica. Acești factori, pe lângă condițiile meteorologice, condițiile de trafic și comportamentul la volan, pot influența consumul de combustibil/electricitate, emisiile de CO², autonomia și valorile de performanță ale unui vehicul.

911 GT3 (WLTP): Consum mixt de combustibil: 13,8 - 13,7 l/100 km; Emisii mixte de CO2: 312 - 310 g/km; Clasa CO2: G

911 GT3 cu pachet Touring (WLTP): Consum mixt de combustibil: 13,8 - 13,7 l/100 km; emisii de CO2 mixte: 312 - 310 g/km; clasaCO2: G

Contact