Stuttgart. În ultimele săptămâni, cotidianul multor copii s-a schimbat drastic. Grădinițele și școlile sunt închise. Părinții care trebuie să lucreze încearcă să se împartă între copii și muncă, iar munca de acasă deschide noi oportunități, dar ridică și provocări inedite. Porsche pune acum la dispoziția familiilor activități ideale pentru a spune adio monotoniei cotidianului: Porsche 4Kids este o ofertă gratuită pentru cei ce stau acasă.
Astfel, accesând pagina web www.porsche4kids.com, veți găsi numeroase jocuri și activități pentru copii. Fetele și băieții vor găsi aici, de exemplu, desene de colorat, idei de lucru manual cu instrucțiuni, activități cu litere, jocuri de memorie, puzzle-uri și imagini în care copilul trebuie să găsească diverse detalii. Mascotele Tom Targa și Tina Turbo vor asista copiii în engleză sau germană la joacă, precum și în periplurile lor digitale, prin care vor descoperi noutăți incitante și vor crea tot felul de minunății. ”Intenția noastră este de la le da acces copiilor la aspecte ale mobilității de azi și de mâine, precum și la subiecte ce preocupă societatea noastră contemporană, ca de exemplu sustenabilitatea și siguranța în trafic. Dorim să motivăm copiii să descopere lucruri noi, să experimenteze, să râdă și să se distreze,” explică Oliver Eidam, cel ce conduce parteneriatele și activitățile de sponsorizare ale mărcii.
Cu Porsche 4Kids, copiii beneficiază de experiențe de joacă on-line unice, la standarde didactice ridicate. Astfel ei se distrează și totodată își pot exersa capacitatea de concentrare, învățând învăța prin joacă. Părinții care doresc ca cei mici să își petreacă timpul în manieră distractivă și utilă în off-line, pot descărca diversele imagini de colorat, pe care le pot tipări. De la tractoarele Porsche, la bolizii de Formula-E, benzi desenate sau jocuri precum “City, Country, Porsche” (Orașe, Țări, Porsche): fiecare copil își va găsi aici planșa preferată. Cei cu vârsta de minimum 12 ani pot participa la concursul cu întrebări de cunoștințe generale ”E-Mobility Challenge”, organizat de Muzeul Porsche. Aici, copiii vor afla multe lucruri interesante despre mobilitatea electrică. Spre exemplu, ei vor descoperi cum anume funcționează un motor electric, unde este stocată energia electrică și dacă energia aceasta poate proveni doar din prizele rețelelor publice sau există și alte soluții.
Accesând secțiunea "Socialize" (Socializare), cei mici pot participa la un tur virtual prin Muzeu. ”Prin intermediul acestei pagini web pentru copii, putem să oferim acum în premieră acces on-line la programele didactice la care până în prezent copiii puteau participa doar în expoziția noastră,” a anunțat Achim Stejskal, directorul pentru Patrimoniu și Muzeul Porsche. ”Astfel le dăm copiilor acces mai facil și 24 din 24, la istoria Porsche.”
Iar cu ajutorul revistei Kids Driving School, părinții pot exersa cu copiii lor conduita corectă în trafic. Tom Targa și Tina Turbo explică prin joacă regulile de circulație, precum și cele mai importante semne de circulație și cum anume trebuie echipată corect bicicleta. La final, pe ultimele pagini, copiii pot parcurge un test pentru a-și verifica cunoștințele nou dobândite. Iată cum plictiseala dispare imediat!
Proiectul Porsche 4Kids este pe deplin în ton cu mottoul actual: #DreamsAreMadeAtHome. Sub egida acestui hashtag, Porsche a demarat o campanie internațională de comunicare a mărcii în social media. Astfel, utilizatorii sunt invitați să își posteze visurile lor privind mobilitatea. Poate fi postat, de pildă, automobilul propriu aflat în garaj, o machetă de automobil sau un desen Porsche descărcat de pe pagina mărcii și apoi colorat.
Mai multe informații, materiale video și foto sunt disponibile în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.de, precum și la www.porsche4kids.com