Stuttgart. Odată cu lansarea Porsche 99X Electric pentru Sezonul 6 al Campionatului ABB FIA Formula E, Porsche a spart gheața într-un domeniu nou: producătorul de mașini sport a optat pentru un joc video live și a implicat comunitatea online de pe Twitch. Gamerii au prezentat mașina de curse Porsche Formula E pe twitch.tv/Porsche, în data de 28 august 2019, ca parte a jocului video „Formula E Unlocked”. In timpul lansării automobilului, s-au creat 14 milioane de contacte pe Twitch. Aproape un milion de spectatori au fost implicați live și virtual, în timp ce piloții Porsche Neel Jani și André Lotterer - după patru ore de joc și îndrumați de comunitatea de gameri - au găsit și dezvăluit modelul 99X Electric, la Porsche Digital din Ludwigsburg. Cele mai importante momente ale jocului video „Formula E Unlocked” pot fi vizionate pe newstv.porsche.com.
Oliver Hoffmann (Director de Marketing Communications la Porsche AG): „A fost o lansare auto interesantă și deosebită pentru Porsche 99X Electric. În motorsport, suntem obișnuiți cu lansările tradiționale, unde în calitate de participant urmărești evenimentele pe ecran. În Formula E, ne adresăm grupului țintă tânăr, orientat digital, motiv pentru care am decis, în mod conștient, să intrăm pe un teren nou. Cu jocul video „Formula E Unlocked”, nu numai că am stabilit o comunicare cu acest grup țintă, ci l-am și implicat activ în lansarea automobilului Porsche 99X Electric. Este fantastic că am avut succes cu acest tip inovator de lansare și că evenimentul a fost apreciat de diferite grupuri țintă.”
Adam Harris (Director Custom Solutions, Twitch EMEA): „Aducând la viață lansarea primei mașini Porsche de Formula E cu o experiență nemaivăzută până acum, am vrut să intrăm în magia pe care comunitatea noastră o creează în fiecare zi în întreaga lume. Prin prisma rezultatelor obținute, putem spune cu siguranță că am reușit acest lucru. Suntem încântați de rezultatele pe care le-am obținut cu Porsche, care a văzut un număr mare de comunități care interacționează și oferă sprijin brandului într-un mod semnificativ și de impact."