Stuttgart/Berlin. La 're:publica', conferința digitală de la Berlin, Porsche a lansat concursul "Mobility for a Better World". Împreună cu partenerii săi, producătorul de mașini sport din Stuttgart, Germania, caută idei și tehnologii proaspete pentru viitorul durabil al mobilității. Start-up-uri, studenți și dezvoltatori își pot înscrie acum proiectele. Participanții pot câștiga un premiu în valoare de 20.000 de euro, pachete educaționale și sprijin în dezvoltarea proiectelor, în colaborare cu Porsche Digital Lab și cu acceleratorul APX. Termenul limită pentru înscrierea proiectelor este 30 august 2019. Câștigătorii vor fi anunțați în timpul săptămânii ”Sustainability Porsche”, din luna octombrie a acestui an.
"La Porsche, modelăm în mod constant viitorul mașinilor sport, ceea ce înseamnă că îmbinăm tradițiile și valorile companiei cu tehnologiile inovatoare si produsele noi într-un mod durabil", spune Oliver Blume, CEO al Porsche AG. "Scopul nostru este de a fi cel mai sustenabil producător de mașini sportive din segmentul premium și de a contura, în mod categoric, mobilitatea sportivă în favoarea mediului, a oamenilor și a spațiilor de locuit ale acestora. Ne gândim, mai presus de toate, la generațiile viitoare".
Focus pe tehnologie, mobilitate și durabilitate
"Mobility for a Better World" este o competiție a ideilor aflate la intersecția dintre tehnologie, mobilitate și sustenabilitate, răspunzând la întrebări despre cum ar putea arăta viitorul durabil. Ideile și soluțiile creative, indiferent de gradul de maturitate sau complexitate atins, pot fi înscrise acum în cele patru categorii: "People", "Wheels", "Cities" și "Trust", prin intermediul unui formular aflat pe blogul despre tehnologie Porsche: www.medium.com/next-level-german-engineering.
Proiectele depuse vor fi evaluate de un juriu format din experți. Acesta este compus din: Daniela Rathe (Director Politici și Relații Externe Porsche), Anja Hendel (Director Porsche Digital Lab), Thomas Bachem (Fondatorul și Cancelarul Universității de Științe Aplicate CODE), Robert Martin (Porsche Digital / APX), Franz W. Rother (Redactor-șef EDISON) și Patrick Bungard (Director Centre for Advanced Sustainable Management din cadrul Școlii de Afaceri din Köln și Managing Director M3TRIX).
Premiile pentru cei patru câștigători includ 5.000 de euro pentru fiecare categorie, un pachet educațional comple,t care se concentrează asupra inteligenței artificiale și a tehnologiei blockchain, precum și sprijin acordat de Porsche Digital Lab și de Acceleratorul Berlin APX.
Participanții cu vârsta minimă de 18 pot aplica fie ca echipă, fie individual, competiția desfășurându-se pe plan internațional. Mai multe informații despre categorii, parteneri și idei vor fi publicate de Porsche în următoarele săptămâni, pe blogul tehnologic, "Next Level German Engineering" și pe Porsche Newsroom.
Parteneri principali: CODE, APX, EDISON și Porsche Digital Lab
Pentru competiția ”Mobility for a Better World”, producătorului de mașini sportive din Stuttgart i s-a alăturat un partener celebru. Partenerul academic este CODE Berlin, o universitate privată și complet nouă pentru pionierii digitali de mâine. APX, acceleratorul Porsche, și Axel Springer reprezintă expertiza de bază și de dezvoltare, sprijinind start-up-uri în fazele timpurii ale înființărilor companiilor și accelerând dezvoltarea acestora. Porsche Digital Lab se concentrează pe testarea noilor tehnologii, cu accent pe inteligența artificială, blockchain și "Internet of things". Partenerul media al competiției este EDISON, platforma pentru noua mobilitate și smart living.
Porsche și durabilitatea
O abordare responsabilă a oamenilor, a mediului și a societății de-a lungul lanțului valoric, de la furnizori la reciclarea produselor, este fundamentală pentru Porsche și ancorată în strategia sa corporativă. Scopul companiei este de a introduce măsuri pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului, care vor crește valoarea adăugată a companiei, luând în considerare responsabilitatea față de mediu și socială. Este important ca Porsche să reducă în mod continuu impactul negativ al proceselor sale de afaceri și produselor asupra mediului. Informații detaliate privind gestionarea durabilității și strategia companiei, precum și aspectele legate de dialogul cu părțile interesate și cifrele cheie pot fi găsite în Raportul anual curent pentru durabiliate al Porsche AG și pe Porsche Newsroom.
Porsche la re:publica
Pentru prima dată, Porsche este principalul partener al ”re:publica” din Berlin - una dintre cele mai importante conferințe ale comunității digitale. Împreună cu Porsche Digital Lab Berlin, acceleratorul APX, Universitatea CODE, HABA Digitalwerkstatt, start-ul-ul Robonetica și competiția Porsche pentru dezvoltatori ”Porsche NEXT OI Competition”, producătorul de mașini sportive are ca scop inițierea unui dialog, pentru a modela viitorul.