14.11.2016

Un parcurs competitiv cu suișuri și coborâșuri. - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Pentru prototipurile Porsche 919 Hybrid, cea de-a 18-a victorie generală la Le Mans a reprezentat punctul cul minant al unui an încununat de succese în cursele de anduranţă. Cu toate
acestea, deși rezultatul poate părea fără cusur, drumul care ne-a adus aici nu a fost tocmai lin. A început în Silverstone.
După o cursă emoţionantă, de 6 ore, prototipul Porsche 919 Hybrid cu numărul 2 a terminat pe locul al doilea. Totuși, datorită unei decizii ulterioare a comisiei de arbitrare, a primit locul întâi. Cel de-al doilea Porsche 919 Hybrid din teren a ieșit, din păcate, din cursă, după aproximativ două ore, în urma unor avarii. Mașina inovatoare, de curse, hibridă, își demonstrase deja abilităţile competitive aici: cu cea mai rapidă tură (1.40,303 min), avându-l la manșă pe Neel Jani.
Scenariul a fost similar și în cea de-a doua cursă: în ciuda problemelor cu sistemul hibrid, trio-ul Dumas-Jani-Lieb a terminat pe locul al doilea, urcând în clasamentul piloţilor.
După două pene, mașina-soră a intrat la boxe pentru reparaţii și, în cele din urmă, și-a asigurat poziţia a 5-a la clasa LMP1-H. Cea mai rapidă tură a fost adjudecată, încă o dată, de Porsche
919 Hybrid, condus de data aceasta de Brendon Hartley. După Le Mans este momentul să ne recăpătăm răsuflarea, dar nu trebuie să ne reducem eforturile. Totuși, vrem de asemenea
să ne apărăm titlul în clasamentul general al piloţilor și echipelor. Nu e o sarcină ușoară când mai ai șase curse în faţă, iar concurenţa a demonstrat clar că este pregătită să lupte umăr
la umăr. Dar asta este ceea ce ne motivează, și, în cele din urmă, ne face mai buni. Viraj după viraj, cursă după cursă.
Contact